ارتوپدی

10 تا از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران ✅【سال1403】❤️

ما قصد داریم در این مقاله بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز به آن ها مراجعه نمایید. در مرکز فیزیوتراپی به افراد آموزش می دهند تا توانایی های خود را افزایش دهند و به مرور زمان مشکلات جسمی و حرکتی خود را بهبود بخشند و فیزیوتراپی عملی است که علاوه بر درمان مددجو به افزایش توانایی جسمی و همچنین بهبود کیفیت زندگی او نیز کمک می کند. ممنون می شویم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

فیزیوتراپی چیست؟

در علم پیشرفته پزشکی فیزیوتراپی یکی از شاخه های مهم درمان مشکلات عضلانی و کاهش درد و همچنین افزایش توانایی افراد محسوب می شود که این روش با استفاده از مدرن ترین روش پردازش و همچنین دستگاه های خاص انجام می شود و در نهایت با انجام فیزیوتراپی درد جسمی و توانایی ناشی از صدمات وارده به بیمار کم می شود. کلمه فیزیوتراپی از دو قسمت تشکیل شده است یعنی Physio به معنی فیزیولوژیک و Therapy به معنی درمان است و  هدف از فیزیوتراپی بهبود عملکرد فیزیکی بدن است و برای رسیدن به این هدف از سه تکنیک الکتروتراپی، تمرینات درمانی و تکنیک های دستی استفاده می شود.

با کمک فیزیوتراپیست، افراد دارای آسیب جسمی یا ناتوانی می توانند سلامت یا توانایی های حرکتی خود را مجدد و به طور کامل به دست آورند. فیزیوتراپیست ها با حرکت دادن بدن، ورزش و انجام تمرینات اصلاحی خاص به افراد در سنین مختلف کمک می کنند تا سلامت خود را باز یابند. باید بدانید که وظیفه اصلی فیزیوتراپیست ها حفظ سلامت افراد در هر سنی، مدیریت درد و پیشگیری از برخی بیماری های جسمی و عضلانی است.

فیزیوتراپی نقش اصلی و مهمی در طی درمان و به دست آوردن سلامتی بیمار را دارند و با انجام فیزیوتراپی، افراد همیشه زندگی فعال و مستقلی در خانه و محل کار خود می توانند داشته باشند. شما عزیزان در صورت نیاز می توانید به بهترین دکتر فیزیوتراپی در تهران مراجعه نموده و مشکلات خود را برطرف کنید.

بهترین دکتر فیزیوتراپی در تهران

بیماری های تحت درمان فیزیوتراپی

بیماری های تحت درمان فیزیوتراپی به شرح زیر است:

  • درد مزمن: درد معمولا زمانی رخ می دهد که ناحیه ای از بدن آسیب دیده باشد. درد مزمن حرکت جسمی و توانایی فرد را محدود کرده و انعطاف پذیری را کاهش می دهد. درد مزمن در هر قسمت از بدن رخ می دهد. برخی از شایع ترین دردها شامل درد آرتریت، سردرد، دردی که بعد از جراحی برای بیمار ایجاد می شود، درد عصبی، كمر درد، درد ناشی از سرطان، درد ناشی از ضربه و همچنین درد روان تنی که با فیزیوتراپی قابل درمان است.
  • كمر درد: دردی که در ناحیه پایین کمر رخ می دهد و افراد را درگیر می کند، کمردرد نامیده می شود و دلایل ایجاد این درد در بیماری هایی است که در ساختارهای پشت ایجاد می شود. مهمترین این بیماری ها شامل دیسک بین مهره ای، رباط های ناشی از چسبیدن استخوان های ستون فقرات به یکدیگر و مفاصلی که مهره ها را به هم متصل می کنند.
  • ام‌اس: ام اس یک بیماری مزمن در سیستم عصبی مرکزی بدن محسوب می شود و در این بیماری، سیستم ایمنی بدن به دلایل نامعلومی به بدن حمله می کند. علائم بیماری ام اس شامل خستگی، بی حسی صورت، بدن یا سایر قسمت ها مانند دست ها یا پاها، اختلال عملکرد مثانه، اختلال عملکرد روده، مشکلات بینایی، سرگیجه و احساس ضعف، درد مزمن، تغییرات شناختی و تغییرات عاطفی است.
  • ​سکته: سکته مغزی به دلیل ناتوانی خون در تامین اکسیژن به مغز ایجاد می شود و تمرینات توانبخشی و فیزیوتراپی کمک زیادی به بازگشت بیمار به زندگی عادی می کند.

ویژگی های بهترین مرکز فیزیوتراپی شامل موارد زیر می شود:

⭐استفاده از تجهیزات به روز یکی از ویژگی های این  مراکز، وجود تجهیزات به روز و مدرن در آن مرکز می‌ باشد.
 ✅محیط آرام مرکز فیزیوتراپی باید محیطی آرام و بدون تنش داشته باشد.
❤️مهارت فیزیوتراپیست مهارت و سابقه‌ ای که شخص فیزیوتراپیست دارد در خوب بودن یک مرکز فیزیوتراپی موثر است.
💎شخص فیزیوتراپیست بیمار فیزیوتراپی اگر دچار افسردگی باشد، فیزیوتراپیست باید درک کاملی از حال او داشته باشد.

10 تا از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران را بشناسید!

کلینیک شایسته

کلینیک شایسته

کلینیک شایسته یکی از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران محسوب می شود. این مرکز با مدیریت دکـتـر بـهـنـاز شـایـسـتـه که دارای مدرک دکترا (PHD) از دانشگاه تهران (دکترا فیزیولوژی ورزشی) و دارای مدرک DPT (دکترای تخصصی فیزیوتراپی) از دانشگاه Roucky Mountain هستند و متخصص فیزیوتراپی و آسیب شناسی آسیب های ورزشی و همچنین استاد دانشگاه شهید بهشتی و دانشکده بهزیستی تهران هستند، می باشند.

ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیوتراپی و کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی هستند و اکنون عضو انجمن فیزیوتراپی ایران، عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران، عضو انجمن فیزیوتراپی آمریکا APTA، عضو فدراسیون بین المللی پزشکی ورزشی FIMS، عضو انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران و انجمن جهانی درد (IASP) هستند که ثبت دو اختراع در زمینه تجهیزات پزشکی و در زمینه فعالیت به عنوان فیزیوتراپیست اسبق تیم ملی فوتبال را در کارنامه کاری خود دارند.

خدمات:

  • شاکویو تراپی
  • فیزیوتراپی پا
  • کامپرشن تراپی وازوترین
  • کرایو تراپی

آدرس: تهران، صادقیه ، خیابان فردوس شرق، بین خیابان احمدی و خیابان سلیمی جهرمی

شماره تماس: 02144975147

کلینیک فاطمه

کلینیک فاطمه

کلینیک فاطمه زیر نظر دکتر فرزانه سکوتی که دارای مدرک دکترا فیزیوتراپی بوده و عضو انجمن فیزیوتراپی ایران و عضو انجمن فیزیوتراپی کف لگن ایران هستند، می باشد. ایشان دارای مدرک دیپلم تخصصی کف لگن و دیپلم درای نیدلینگ از دانشگاه جورجیا، ایالات متحده است. کلینیک فیزیوتراپی فاطمه یکی از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران هستند که واقع در خیابان پیروزی بوده و از سال 1385 با هدف ارائه خدمات ارتوپدی، مغز و اعصاب، روماتولوژی، کف لگن و بانوان و آسیب های ورزشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

خدمات:

  • فیزیوتراپی
  • لیزر درمانی
  • ماساژ درمانی
  • یومی هو درمانی

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، محله چهارصد دشت، خیابان چهارصد دستگاه، جنب بانک صادرات

شماره تماس: 02133788222

کلینیک شفامهر

کلینیک شفامهر

کلینیک شفامهر به درمان انواع مشکلات عضلانی و اسکلتی، ارتوپدی، عصبی، سکته مغزی، قبل و بعد از مداخلات جراحی می پردازد و همچنین فیزیوتراپی تخصصی کف لگن را انجام می دهد. این مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی از جمله الکتروتراپی، مکانیک درمانی، لیزر پرتوان، لیزر کم توان و TECAR می باشد.

خدمات:

  • درمان برخی از بیماری های زنانه مانند عفونت ها و مشکلات لگنی
  • فیزیوتراپی
  • درمان برخی از بیماری های پوستی مانند سوختگی های شدید
  • درمان برخی بیماری های دوران سالمندی

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، بین چهارراه جهان کودک و گاندی، جنب بیمه البرز

شماره تماس: 09193092839

کلینیک قرار

کلینیک قرار

کلینیک فیزیوتراپی قرار یکی دیگر از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران هستند. این مرکز با کادری مجرب و متخص%B

5/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا